6 instrumente strategie de crestere a afacerii – I

Chatbots (bots)

Chatbot-urile sunt instrumente de strategie de crestere de auto-ajutor pentru imbunatatirea comunicarilor. Marcile le pot folosi pentru a imbunatati experienta clientilor lor, pentru a genera mai multe vanzari si pentru a construi un raport mai profund cu clientii. De asemenea, permit interactiunea clientilor cu marca dvs. prin conversatii stimulante. Chatbot-urile includ comunicatori competenti si ii fac pe clienti multumiti prin informatiile lor. Chatbot sau bot este cel mai bun mod de a face aceeasi treaba in mai putin timp cu mai putina forta de munca. Este un concept nou; metoda de rezolvare a provocarilor cotidiene este foarte impresionanta.

Sistem CRM

Prin utilizarea si instalarea unui sistem CRM, puteti stoca si gestiona datele clientilor dvs. mai eficient. Un sistem CRM poate ajuta la cresterea volumului de clienti potentiali al companiei dvs., permitand echipei dvs. de marketing sa gaseasca noi clienti mai repede. Acesta va ajuta echipele de vanzari sa inchida mai rapid vanzari. De asemenea, imbunatateste experienta dvs. de servicii pentru clienti si a acestora.

Trello este in primul rand un software de gestionare a proiectelor personalizat pentru functionalitatea CRM de baza, utilizand interfata Kanban, campurile personalizate, calendarul si integrarile Google Drive. Permite companiilor cu procese de vanzare simple sa foloseasca Trello pentru a economisi bani pe software-ul CRM.

Sistem ERP (Enterprise Resource Planning)

Un sistem ERP permite companiilor sa identifice deseurile, sa elimine ineficientele, sa imbunatateasca relatiile cu clientii si sa faciliteze colaborarea in timp real. Sistemele ERP permit companiilor sa aiba o perspectiva si o vizibilitate mai mari asupra operatiunilor lor din lantul de aprovizionare.

 

Leave a Reply